Referanser

Boix, C. og D.N. Posner (1998) “Social Capital: Explaining its Origins and Effects on Government Performance”. British Journal of Political Science, 28 (4), 686-693

Difi (2017) “Innbyggerundersøkelsen 2017 - Hva mener innbyggerne?”. Difi-rapport, 2017 (6

Eikemo, Terja A. og Tommy H. Clausen (2012) Kvantitativ analyse med SPSS. Trondheim: Tapir Akademisk Forlag

Friis-Petersen, Sverre, Tor Erik Nyberg, Anders Thorgersen og Stine Renate Otterbekk (2021) “Jobbsøkings- og rekrutteringsprosessen - variasjoner og sammenheng mellom jobbsøkeres og arbeidsgiveres kanalvalg”. Arbeid og velferd, 1

Gulbrandsen, Trygve (2000) “Om tillit”. Sosiologi i dag, 30, 67-95.

Luhmann, Niklas (1999) Tillid - en mekanisme til reduktion af social kompleksitet. København: Hans Reitzels Forlag

Morgeson, Forrest V. og Claudia Petrescu (2011) “Do they all perform alike? An examination of perceived performance, citizen satisfaction and trust with US federal agencies”. International Review of Administrative Sciences, 77 (3), 451-479

Nav (2019) NAVs Arbeidsgiverundersøkelse 2019: Resultater og påvirkningsfaktorer (Rapport-serie 3/2019). Arbeids- og velferdsdirektoratet

Nav (2020) Brukertilfredshet og tillit i koronasituasjonen: NAVs Personbrukerundersøkelse og Arbeidsgiverundersøkelse 2020 (Rapport-serie 1/2020). Arbeids- og velferdsdirektoratet

Nav (2021) NAVs Arbeidsgiverundersøkelse 2021: Mer fornøyde virksomheter, med mindre koronarelaterte utfordringer (Rapport-serie 4/2021). Arbeids- og velferdsdirektoratet

Nav (2022a) NAVs Arbeidsgiverundersøkelse 2022: Samarbeid og tilgjengelighet (Rapport-serie 4/2022). Oslo: Arbeids- og velferdsdirektoratet

Nav (2022b) NAVs Bedriftsundersøking 2022: Stor mangel på arbeidskraft (Rapport): NAV Arbeids- og velferdsdirektoratet

Nav (2022c) NAVs Personbrukerundersøkelse 2022: Mennesket og NAV (Rapport-serie 3/2022)

Nav (2023a) NAVs arbeidsgiverundersøkelse 2023:Fortsatt fornøyde med NAV, men rom for forbedring (Rapport-serie 7/2024). Oslo: Arbeids- og velferdsdirektoratet

Nav (2023b) NAVs bedriftsundersøking 2023: Redusert mangel på arbeidskraft (Rapport-serie 5/2023). Oslo: Arbeids- og velferdsdirektoratet

Nav (2023c) NAVs omverdensanalyse 2023–2035: Samfunnstrender og konsekvenser for NAV (Rapportserie 4/2023). Oslo: Arbeids- og velferdsdirektoratet

Nav (2024) NAVs bedriftsundersøkelse 2024: Redusert mangel på arbeidskraft (Rapport 1/2024)

Nyberg, Tor Erik, Jens B. Grøgaard og Annett Arntzen (2016) “Påvirker sosial kapital kommunale styringsprestasjoner i Norge?”. Tidsskrift for samfunnsforskning, 56 (4), 397-435.

Putnam, Robert D. (1993) Making Democracy Work: Civic Traditions in Modern Italy. New Jersey: Princeton University Press.

Sintef (2022) Digital eksludering i NAV. Trondheim: Sintef.

Weerakkody, Vishanth, Zahir Irani, Habin Lee, Nitham Hindi og Ibrahim Osman (2014) “A Review of the Factors Affecting User Satisfaction in Electronic Government Services”. International Journal of Electronic Government Research, 10 (4), 21-56.